Och den bakre.
Jag har funderat fram och tillbaka på vilka klammer jag skulle använda och kikat på massor av varianter men för det här röret har jag för tillfället fastnat för gummiklädda s.k. ”Adel” – klammer.
Det är några fler än original och i dom flesta fall har hålen för original-klammerna använts, dock är dom hålen ganska stora då originalen trycks fast i hålen så jag har satt blindnit-muttrar i hålen för att få bra gängor för att skruva dom nya klammerna. |
Halloj! Kul att följa denna blogg. Kul att du lägger så mycket tid och energi på att göra allt noga och rätt. Det blir en pålitlig och driftsäker vagn det där! Mvh Magnus
Hej Magnus, kul att du uppskattar mina tafatta försök att bygga bilen på mitt sätt! 🙂
Det är bara en fråga om envishet och hårt arbete, du vet, allt har egentligen kunnat gjorts mycket bättre, men utan att överarbeta och där är det ibland svårt att sätta gränsen så att man inte fastnar i för djupt i detalj-träsket… 😉