Absolut, det är vad jag haft hela tiden!
Jag bara återmonterar nu när jag sätter tillbaka bakaxeln efter byte av utväxlingen.
Panhard-staget håller bakaxeln i sidled och krängningshämmaren dämpar krängningar så dom ersätter inte varandra.
Krängningshämmare fanns som original-tillbehör, men i en klenare variant. 😉
…och jag som hoppades på en röd kardan när jag såg första bilden.
Cirkus-målningar med mycket färger och kontraster höll man på med på 70 & 80-talen, jag blev klar med det då! 🙂
Ska du ha både panhard och krängningshämmare?
Absolut, det är vad jag haft hela tiden!
Jag bara återmonterar nu när jag sätter tillbaka bakaxeln efter byte av utväxlingen.
Panhard-staget håller bakaxeln i sidled och krängningshämmaren dämpar krängningar så dom ersätter inte varandra.
Krängningshämmare fanns som original-tillbehör, men i en klenare variant. 😉
…och jag som hoppades på en röd kardan när jag såg första bilden.
Cirkus-målningar med mycket färger och kontraster höll man på med på 70 & 80-talen, jag blev klar med det då! 🙂